MAKSYMALNA UWAGA NA DOBROSTAN ZWIERZĄT W CZASIE PODRÓŻY

SBA31


SPECYFIKACJA TECHNICZNA Pobierz w PDF

Zabudowa: Struktura samonośna, zrealizowana całkowicie z aluminium przeciwkorozyjnym
Osie: bliźniacze stałe, unoszące 10000 kg
Hamulce: tarczowe diam. 300x200mm
Układ Hamulcowy: pneumatyczny na dwie sekcje zgodnie z normą CCE z EBS na 2 kanały i RSS
Układ hamulcowy postojowy: cylindry sprężynowe (maxi brake) z powietrznym przewodem sterującym
Zawieszenie: Typu pneumatycznego regulacja wysokości ładunku Koła: 17.5x6.75
Opony: 245/70R17.5 143/141J Sworzeń sprzegła siodłowego: Na 2" w normie DIN
Noga podtrzymująca podwozie: na dwie prędkości Nadwozie: Konstrukcja samonośna na 2+2, 2+3, 3+3 lub 3+4 pokłady ładunku podnoszone hydraulicznie, dach regulowany na wysokości gesiej szyji jak również w cześci dolnej z tyłu,drzwi boczne i tylnie, szerokie schowki pod konstrukcją naczepy, światła wewnetrzne i zewnetrzne
Instalacja hydrauliczna: typu automatycznego z urządzeniami automatycznego zabezpieczenia spełniającego Dyrektywe Pojazdów oraz Instytutu Bezpieczenstwa Pracy (zatwierdzenie TUV n° 24 03 9761 002)
Rampa załadowcza: hydrauliczna lub spreżynowa,antypoślizgowa z bocznymi barierkami ,otwierana także jako podwójne drzwi System pojenia: automatyczny dla bydła, trzoda chlewna zbiornikna 500 litrów
Instalacja wietrzenia: niezależny sytem 15 wentylatorów bocznych
Przegrody: aluminiowe dla bydła
Dach: Izolowany płytą epoksydową (epoxy) o grubości 3 cm

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE
  • System GPS, transmisja danych GPRS
  • Boczne zamkniecia aluminiowymi klapami (+300 Kg)
  • Rampa otwierana hydraulicznie
  • Urządzenie podgrzewające wode do poideł. Pilot sterujący pokłady i dach
  • System GPS, transmisja danych GPRS