Zabudowa: Struktura samonośna, zrealizowana całkowicie z aluminium przeciwkorozyjnym
Osie: proste stałe, na 9000kg 1° oś podnoszona
Hamulce: tarczowe Ø 370 mm
Układ hamulcowy: pneumatyczny na dwie sekcje zgodnie z normą CCE z EBS na 2 kanały i RSS
Układ hamulcowy postojowy: cylindry sprężynowe(maxi brake)z powietrznym przewodem sterującym
Zawieszenie: Typu pneumatycznego, regulacja wysokości ładunku
Koła: tarczowe 19.5 x 14.00
Opony: 445/45R19.5 160Jmontaż prosty
Obrotnica: typu sfera 1200 mm
Dyszel: typu wydłużany 5x50 mm z uchem wymiennym
Nadwozie: Konstrukcja samonośna na 2+2, 2+3, 3+3 lub 3+4 pokłady ładunku podnoszone hydraulicznie, dach regulowany na wysokości gesiej szyji jak również w cześci dolnej z tyłu, drzwi boczne i tylnie, szerokie schowki pod konstrukcją naczepy, światła wewnetrzne i zewnetrzne
Instalacja hydrauliczna: z urządzeniami automatycznego zabezpieczenia spełniającego Dyrektywe Pojazdów oraz Instytutu Bezpieczenstwa Pracy (zatwierdzenie TUV n° 24 03 9761 002)
System pojenia: automatyczny dla bydła, trzody chlewnej, zbiornik 250 litr
Instalacja wietrzenia: automatyczne 9 wentylatorami
Rampa załadowcza: hydrauliczna lub spreżynowa, antypoślizgowa z bocznymi barierkami, otwierana także jakopodwójne drzwi
Przegrody: aluminiowe dla bydła